Tietosuojaseloste

Rekisterinpitäjä: Luonnonfilosofian seura ry, Kirkkokatu 6, 00170 Helsinki. Yhteyshenkilö Juha Samela (juha.samela (at) pivotal.fi).

Luonnonfilosofian seura ry pitää yllä jäsenrekisteriä toimintaansa varten. Lakisääteisten tietojen (koko nimi ja kotipaikka) lisäksi rekisterissä on tiedot jäsenen sähköpostiosoitteesta ja jäsenmaksujen maksamisesta. Sähköpostiosoitetta käytetään seuran tiedotteiden lähettämiseen.

Jäsenrekisterin tietoja ei käytetä muuhun tarkoitukseen kuin seuran asioista viestittämiseen ja jäsenyyden toteamiseen esimerkiksi seuran varsinaisissa kokouksissa. Rekisteristä ei luovuteta tietoja ulkopuolisille.

Jäsenrekisterin tietoja päivitetään jäseniltä saatujen ilmoitusten perusteella. Tietojen käsittelystä vastaavat seuran sihteeri ja taloudenhoitaja.

Seuran Facebook-ryhmä toimii erillään jäsenrekisteristä ja sen tietosuojakäynnöt perustuvat Facebook-palvelun yleisiin käytäntöihin.